متن آهنگ صدامو داری از آرمین ۲afm


Dj sAyyAD

وبلاگی متفاوت بادبدی متفاوت


رو همه خوبی هام
بستی چطور نگاتو هیس هیچی نگو فقط ببر صداتو
ببین چه دپرسم ببین چه بی حسم
دیگه من نه حتی به خودمم نمی رسم
اصلا بی خیال دیگه گذشت از درد دو دل
منو تو هردوتامون شدیم دیگه هر دو ول
یه شب با این یه شب با اون
هزار تا کصافت کاری داریم به همرامون
من که از تو بیشتر بودم حاشیم من که حتی اگه تو نباشیم
فقط به تو فک می کنم و تو رو میخوام
چیه فک کردی مثه تو ….
دیگه خستم از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
برو نمی خوام برگردی پیشم چون خوب میدونم که کنارش خوبه حالت
وقتی نیستی معاشرت با همه سخته
بگو مست کنار کی میخوابی آخر هفته
ها چیه چپ نگاه می کنی طلبکاری؟
جدیدا در اومدی از فاز طرفداری
رله من با دله من که یکی نیست
بدبخت قیافتو ببین ترکیدی
مسیرامونم که از هم جداست دیدی
باشه تو خوبی اصلا تو راست میگی
چیه فک کردی مثه تو اولم
  و بیچاره یکی لم داده تو بغلم
تو که رفتی حرمت یه سری چیزا رو جلو دوستام نگه میداشتی اقلا
خودتو بیبن که چه قدر فسه فسی
منم یه عصبیه استرسی
که به همه می پرم چون هیچوقت دوست نداشتم که بیبنم اسم تو میاد کنار اسم کسی
دیگه خستم از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
برو نمی خوام برگردی پیشم چون خوب میدونم که کنارش خوبه حالت
دیگه خستم از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
برو نمی خوام برگردی پیشم چون خوب میدونم که کنارش خوبه حالت
راستی بگو بینم هنوزم باهاشی یا این بدبختم رفت قاطی داداشیا
قاطی همونایی که کردی تو بهشون بدی
همون بیچاره هایی که دورشون زدی
آخه خیانت کردی به من تو چطور
تو اون عالم باید میگرفتم مچتو؟
برو خوش باش باهاش ولی بدون
که زود گذره این روزای خوشتون
خیالت تخت که واست دلتنگ نمیشه
بعد تو به هیچ کسی دلگرم نمیشه
چرا نگرانه منی حالمو می پرسی
حاله من که از این بهتر نمیشه
پس بهتره که ندیدم به دوستیمون کشش
تو هم خواهشا دیگه از ما بیرون بکش
چون دیگه مهم نیست تو باشی با کسی
سریعتر خوشحالم کن با یه خدافظی
متن و تکست آهنگ صدامو داری از آرمین ۲afm
دیگه خستم از خاطرات موندگارت
بدم میاد از اون نگاهت
برو نمی خوام برگردی پیشم چون خوب میدونم که کنارش خوبه حالت




Power By: LoxBlog.Com